Computergeek?

Idag har jag varit på Julbord med min mor, far och mina två systrar - Jenny och Amanda. Jag, Jämpa och mami var inte kvar speciellt länge. Vi drog i oss lite käk och jag och Jämpa delade på en julmust, sen drog vi! Sen dess har jag i princip setat framför datorn och tv:n..Nu tittar jag och mamma på Pirates of the Carribean 1, pappa och Amanda är forfarande kvar på julbordet och Jenny den stackarn sitter på Lingongården och kollar till nån stackare så att han inte kolar-vippen! En mycket trevlig kväll för oss alla alltså!
Imorgon bär det åter igen iväg till Falun igen, mitt andra hem. Men denna gång kommer vistelsen bara vara i tre dagar, eftersom jullovet har rivstart på onsdag! :) På torsdag ska jag med pappa och ove till Gävle och hämta Johanna..Och dom ska på hockey och jag och Johanna ska gå på "Promenad". :)
Mary mother of god va trött jag börjar bli på kvällarna nu för tiden.. Förut kunde jag sitta uppe vid datorn till fyra på morgonen, men nu är jag faktiskt trött före 12 på kvällen! :O Det är sjukt.. Men det ska jag ändra på under jullovet :)
Jag funderar på att sova snart.. Det skulle vara mysigt! ;P

New name @ bilddagboken föressten! :D http://HyvensHyrvel.bilddagboken.se

  jag vill tillbax till sommaren <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du vet väll om att Mary var Jesus mamma, inte Guds!? Snarare Mary lover of God.. hahaha..

2007-12-16 @ 10:57:33
URL: http://erixons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0