Fars fyra fattiga flickor.

Fan asså, jag har faktiskt varit duktig med julklapparna i år! For ones.. Jag är klar med allas presenter, utom den svåraste - och nästan viktigaste - pappas! Ja, inte fan är det lätt att skrapa ihop en prelle till farsgubben! Det är samma visa varje gång! Antingen blir det en deodorant, nå ölglas, ett par strumpor, rak-prylar eller dylikt.. Stackarn! Men va fan ska man hitta på då? Va vill en man i sina bästa år ha i julklapp? Är det nån som har ett bra förslag så dela med er till den behövande! (mej)
Ja, men det va inte det jag ville komma till utan att jag är extremt fattig! jag har lånat 200:- av pappa så att jag kan köpa en prelle till honom! Det är ju skandal för fan, så ska det ju inte vara, att pappa iprincip betalar sin egen julklapp! Men va fan ska jag göra då? fan fan fan fan.. FAN va jag svär!
Mina kära systrar har inte heller så mkt pengar har jag konstaterat, pappa brukar säga att han inte vill att jag ska bli som mina systrar när jag säger att jag ännu en gång har övertraserat mitt konto xD Jag kommer säkert bli lika fucked up som dom, stackars pappi..Tur att det forfarande finns hopp i Amanda :) vi få bara hoppas att hon inte går i sina systrars fotspår, footsteps, stopama, ayak izi...

 - Pappa är en hyvens karl i sina bästa år må ni tro! :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi är inte fucked up.. Det är landet som är fucked up.. men inte kan man leva på mer än studielånet? Tydligen

2007-12-15 @ 00:31:03
URL: http://erixons.blogg.se
Postat av: Jämpa

Hahaha, har paps sagt så!? Stackarn, Ja du Mad, bli inte som oss hahaha

2007-12-17 @ 02:38:03
URL: http://jennysjoll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0