Jullov

Nu är jag hemma igen och ska fira den underbara högtiden med min kära familj! :) Igår va vi och hämtade Johanna som oxå ska hit och fira Jul med oss andra! Pappa och Ove tog tillfället i akt och gick på Hockey! Jag och Johanna va oxå till Läkerol Arena, men för en helt annan anledning! Vi va in på Brynässhoppen och köpte en prelle till papi :) Nästa stopp va på pizzerian och fixade mat, sen bar det iväg hem till Johanna och åt och tittade på film! Typ runt 10 kom pappa och Ove tillbax och vi lassade in Johannas grejer i bilen och for hemöver..
 
Idag ska jag kanske hem till Ida och fira Jul med henne. Vi ska byta Julklappar och fika tror jag :) Vi tänte inte köpa nå klappar till varandra i år, men sen ångrade vi oss! Vi bor ju ändå ihop nu, så vi tillhör ju kategorin "Familj" nu ju..
Så det ska bli kul att fira med henne lite idag då.. :)

På Söndag ska systrarna Eriksson baka Julgodis och dunka Julmusik! Vi har även fått uppdraget att klä julgranen så det ska vi oxå göra! :) Det kommer gå skit bra, jag är duktig på att baka! Johanna kan hjälpa mej att röra om i kastrullen, Jenny kan designa Julgranen och Amanda får vara våran lilla springflicka och hjälpa oss alla! :)

Nu ska jag titta klart på den här julfilmen som går på Disneychannel så att jag kommer i julstämning :) haha
God Jul och Gott nytt år! Önskar Maddä *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0