Mina vänner är freaks, man blir som man umgås..

snart ska jag tillbax till Falun igen. I helgen har jag varit med min familj ganska mkt faktiskt.. I Fredags va jag hemma och tittade på Idol med mamma och pappa, sen kom Martin och Jesper och hälsade på mej och tittade på film..Mamma tyckte inte att vi kunde sitta uppe på mitt rum, i min 90säng, så hon skickade upp oss till Jenny ist :) Där tittade vi på School of Rock och åt mammas delika, nybakta bullar :) Martin blev helt kär i dom och åt tre stycken medans jag och jesper bara fick 2 var.. :) Jesper är blondin nu förtin' :) Det va fhiint!
Det va trevligt att dom kom och hälsade på, annars hade jag fått en extremt tråkig kväll framför datorn som vanligt.. Usch! Tack för det babes! ;D
Lördagen spenderades i kopolen, borlänge - med min mor och min far, helt själv utan systrar! Det va trevligt, men pappa va drygare än vanligt! vi åkte även till Ica Maxi där pappa kutade runt i en reflexväst och skrek att det inte va nå reflexer på den! Idioto.. xD Hahahah Han är fan helt knäpp, but i love him! :)
Det blev till att köpa många julklappar och när jag kom hem satte jag igång att slå i allihop på en gång :) Det va jätte kul xD Nu är nästan alla klappar klara, bara pappas och idas kvar ;D 
På kvällen tittade jag, mamma och pappa på "Beck - Den svaga länken" och när den va klar (00:00) gick jag upp till Jenny och tittade på filmer när vi va små med henne och Jockos :) Sen ringde pappa vid typ halv 2 och meddelade att det hade varit en liten kille och sökt mej, så jag gick ut och hittade Johan och Tobbe, fulla och trevliga! Det blev kramar och skratt och tillslut tvingade dom mej att låta idioterna förlja med upp till Jenny och värma sej! Så dom gjorde det och Johan skämmde ut både sej själv och mej! Fy fan.. han är väl för rolig!
Sen tillslut fick jag dom att gå hem igen och jag gick hem och sov! :)

Idag, Söndag - har jag inte gjort mkt alls, jag va upp till Jenny och åt pommes frites i smyg och pratade med henne och Joakim, som va lika knasig som vanligt! :) Tur att han är här rätt ofta, annars hade jag fan saknat honom som fan! Vi har lika rolig humor så det är hyvens när man träffar honom :) Jaa..
Sen har jag väl i princip inte gjort så mkt mer, packat och fixat! Nu ska jag göra klart det sista så att jag är klar att åka snart.. Men snälla, hör av er för fan! Det är ju så röv trist att inte höra av folk! Usch..

Have a nice life yo, call me! ;) Love / ADDÄ E <3

  <3


Kommentarer
Postat av: JES

Haha... Söt bild ^^

2007-12-10 @ 14:55:48
Postat av: Johanna

omg

2007-12-13 @ 16:08:02
URL: http://erixons.blogg.se
Postat av: jämps

uppdatera mera sucker!

2007-12-14 @ 15:04:59
URL: http://jennysjoll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0