Going back

Idag åker jag och Ida tillbax till Falun efter ett utvilat höstlov. Mamma och Pappa ska skjuttsa oss (y) Helt underbart att slippa åka tåg! Det ska bli ganska drygt att åka tillbax, det har varit så skönt och roligt att vara hemma. Men på ett sätt så ska det bli ganska skönt att komma tillbax iaf.. ja, jag och Ida har bestämmt oss för att aktivera oss den här veckan så det inte blir allt för jobbigt att vara där! Hoppas på Internet i lägenheten  den här veckan oxå, hoppas på måndag! xD Wiii.. jag kan tyvärr inte skriva hur långt som helst, jag har ganska brottom! Vi ska åka klockan 2 så jag lär skynda mig! Men vi ses väl, och om internet behagar komma så återkommer jag med ett bättre blogg inlägg! Men det är ju bara Jämpa och Hanjoos som läster iaf, så big deal! Ni får väl ringa.. Haha


   

We're the trees still green in November, and I know i can't remember summer; being so gone..

Kommentarer
Postat av: Ullis

Nej Maddä! Jag läser också :D

2007-11-08 @ 19:41:15
Postat av: Jämpa

Määääd! Du har den sämsta uppdateringen i världen! Shir pommes

2007-11-11 @ 13:10:19
URL: http://jennysjoll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0