MEDIAHUSET YO!

Mäh! :O Det funkar att skriva i skolan nu, KNOCK ON WOOD! Fan va bra, då kan jag tillfredsställa alla mina coola readers! ;E Nu sitter jag här i mediahuset och ser allmänt störd ut! Idag ska Maddä och Ida åka och handla mat, usch och fy! Det är fan inte trevligt alltså.. Men jag tror att Ida ville åka till WILLYS, men jag vet fan inte om jag orkar idag.. Det är fan långt ju!? :O Kanske får besök idag oxå, suck.. Maddä is a fool yo!
Jag vill att Jenny, Hanna och Ebba kommer och hälsar på snart, det skulle vara hyvens! JennnyJättepanda och HannaHäst xD Trevligt.. Do it!
Annars känns det relativt bra att vara tillbax in the big city, lite långtråkigt på dagarna bara när vi inte har nått å göra! Och då somnar jag alltid och blir skit trött på dagarna! Usch.. Fan va jag bara skriver en massa shit nu men det är sånt man får ta när ni vill att jag uppdaterar mej oftare! Läs Jennys täta bloggar, dom är inte heller så jävla intressanta! haha
Men nu ska vi dra, Men nu när uppdateringen går bättre så återkommer jag säkert mer i veckan! :D aja, tjenixxen yo..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0