Överskattat.se

Hej igen mina trogna läsare xD Eller hej Jenny kanske jag ska säga! Ojsan hoppsan va länge sen det va jag skrev nu, men det ska det bli ändring på, grejen är den att jag bara kan skriva på helgerna när jag är hemma i gränges! Dels för att vi inte har internet i lägenheten yet, och dels för att blogg.se inte funkar i skolan så jag har fan ingen möjlighet att skriva! Suck.. Ja, det sucks jag vet!

Veckan som gått oss förbi har varit lite till och från! Mycket besök hit och dit och mycket att göra! Prov i svenska och Mediekommunikation, så jag har haft fullt upp! Så det har allt varit fett underbart att åka hem hit till bärget igen :)
Helgen har varit bra som fan, men ändå inte! Fredagen blev kaos och igentligen ska jag väl inte skriva om det i min blogg eftersom största delen av er läsare är överbeskyddande släktingar.. Men what ever! ja, fredag va det ja:
* Det började med att jag och Ida käkde på kina innan vi åkte vidare till Grbg. På kvällen åkte vi till Sofia Sjögren i Ludvika och det blev mycket folk som jag inte sett på länge! Film blev det inte iaf.. Bråk blev det dock, och som vanligt va lilla Maddä med och drygade sej. Varför ska allt hända just mej kan man fråga sej? Jaa.. Usch!
Förlåt J&J för att jag ljuger i bland, men det känns som jag måste! Och snälla, kom inte och prata med mej om detta och säg för fan inget till P&M, tack på förhand..
* På lördagen vaknade jag upp hemma vid Bea med en smak av Coca-cola och Kladdkaka i munnen.. Trötta som fan klev vi upp med tuppen och drog vidare! jag gick på stan ett tag och sen gick jag vidare till tågstationen, tog tåget hem och gick hem till jämpa. Där trodde hon visst att jag var någon slags slav där hon satt mej i arbete!
-Plocka av bordet!
-Gå ut med jojje!
-Ta kort på mej!
-Ser jag tjock ut!?
-Va ska jag ha på mej!? 
-MADDÄÄÄÄ?
jaaa, så kan det låta, men vi är ju systrar och jag älskar henne, så jag ställer väl upp antar jag! ;D haha

Senare på lördagen åkte jag och Johanna hem till Emmelie, Mattias och Alexander :) Alex är en galen lite krabat, men han är en riktig sköning! <3 Vi lekte att vi åt upp våra näsor och så spelade vi munspel och myste :) haha, jaa.. allt kan hända med småttingar!

Nu är det söndag och jag har inte gjort så jävla mycket idag. Jag har skrivit en förklaring om Dramaturgi och käkat pizza! :) Nu ska vi snart äta efterrätt, Fruitsalad! :D Wiii, mums! Sen bär det iväg till Falun igen! Det ska bli kul att täffa flickorna igen - och jag, Rebecka, Jessica och Isabella håller på att gör en film i skolan som heter "Bonde äter fru" xD (Isabell och Idas idé) haha Så det ska bli roligt att framföra! haha

Men call me some day, jag skulle bli fett överlycklig om nån oväntad ringde mej ;)


Och föressten, ULLIS jag saknar dej! Du får inte vara "sjuk" nästa gång jag kommer och ska hälsa på! :D


WANNA BE IN TROUBLE? - SPEND ONE SINGLE DAY WITH ME..


LOVE IS OVERRATED!

   


Kommentarer
Postat av: Ullis

Men jag va faktiskt "sjuk" då ju, haha!
Kom så snart som möjligt! Och förvarna så jag har näsdukar med mig :D

2007-11-18 @ 19:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0