- Fest, hårt bröd och frisk luft *

  

Hej hopp i lingonblåbärsskogen alla glada! Igår va Mäddzing, Mampha, Maddä - på 50års kalas må ni tro.. Jag va riktigt skrajsen innan jag gick dit kan jag ju tala om, men det blev bättre än väntat. Jämpa var med oxå, men bara ett tag tills maten dukades av ungefär, sen drog hon och brudarna till Grand på bikini-show (seriöst xD). Jag träffade en massa well-known faces faktiskt.. Och vissa kände inte ens igen mej, tro det eller ej.. jag som  tycker att jag har sett lika dan ut hela mitt liv, maybe not then.. Men vissa som jag inte trodde skulle känna igen mej gjorde vekligen det och började tjåla gamla tider när jag va typ en meter i höjd, det va lite roligt. För att sammanfatta vilka som va där, så skulle man kunna säga det typ att det var hela Ölands-gänget från 90-talet helt enkelt. Vi pratade tillochmed om att vi ville åka tillbax dit, allihop - nästa sommar! :) Fy farao va roligt det skulle vara alltså! Det skulle vara som att leva på den gamla goa tiden igen, fasst med en jävla massa fler ungar. Jaa, det något som står högt på min 'hoppas'-lista känner jag..
Ungdomar va väl inte precis va det kryllade av på den lilla festen iaf, det va mest old-people, men tro det eller ej, det va faktiskt roligt..

Jag och Ida har konsaterat att Hårt bröd är något som man verkligen har underskattat, det är så jäävla gott! Lika så frisk luft, det är väl för härligt att ta sig en promenad på kvällskvisten och bara andas in den lätta, kalla luften som svävar över dalarna en höst-vinter som denna. Det finns säkert fler saker man har underskattat skulle jag tro, men ingenting vi tänkt på nu.. 

Johanna och Jag har anmält en bild på mej på bilddagboken till "Nyvaken"-tävlingen! xD Fy fan va kul om vi skulle vinna, den är väl för snygg alltså.. jag ser ut som en monkey yo.. haha

Jaa, Idag är det söndag igen. Helgerna går alldeles för fort och jag önskar att dom här två veckona ska gå så fort som möjligt. Vecka 44 har vi Höstlov, fy farao va skönt. Då på Fredagen den 26 oktober ska jag till Gävle, För jag och Johanna ska gå på - SAW 4 PÅ BIO! - fy farao va jag längtar, det ska bli sååå scary så ni anar inte, eller jo det kanske ni gör, ni som sett dom andra 3 utgåvorna.. Gah va läbbigt can't wait.
Ja, det är alltså söndag och vi ska tillbax till Falun idag. Pappa ska skjuttsa upp oss för vi har fått en ny soffa! :D Så det ska bli skönt iaf, att få åka volvo och inte tåg i bergslagen.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen ska jag packa det sista som ska med till Falun.

- Keep living, Keep laughing, Keep in touch..
** Madeléne Hanna Eriksson yo **


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0