Dilemma för mer än en femma!

Tiden går så inåthelvete fort om du frågar mej! eller om du frågar vem som helst, jag tror att dom håller med mej ganska mycket på den frågan. Nu är det den sista oktober, och redan i morgon är det november. Hoppas på snö som fan nu, jag vill inte ha det så här regnigt och blött. man blir faktiskt inte lika blöt av snö som av regn..
Jag har ett litet dilemma, men det är ju en annan femma! (Maddä rimmarN?) men jag tänker berätta om det iaf! För jag vet att nyfikna människor som tex syster Jenny vill veta saker om mej..
Så här är det; På fredag är det Gymnasiefest i Falun i Xhuset, alla mina vänner vill gå och vi ska sova vid Mathilda allihop, allt är planerat! Men jag, jag känner inte riktigt för att kasta bort en natt i Falun när jag kan vara i berget, plus att det kostar 150 spänn! Expensive.com? / Det va inte allt, Anders den jäveln vill även att jag kommer dit och umgås med alla mina vänner på den sidan, och det slutar tyvärr inte där.. Niclas vill att jag kommer till Nyhammar på party med alla dom vännerna som man aldrig träffar! Gah, vilket problem, Jag vill mest till Falun på ett sätt, men sen skulle jag kunna vara vid Anders oxå! Det skulle oxå vara grym kul! Suck.. this sucks..mm! Fasst mina päron skulle fan inte tycka om att jag drog på party i Falun btw.. Jag skulle bli gladast i världen om mina älskade storasystrar kunde ställa upp för mej for ones och prata med dom! Please! Som Jämpha skulle ha sagt: Jag älskar er till döds om ni göre! ;) <3
 
I morgon ska jag kanske på bio med mina älskade grabbar! Det ska bli dö kul, dom är för trevliga ;) Men det är inte säkert yet!

Jag har märkt att mina spansktalande familjemedlemmar - Jenny och Hanna - är två nyfikna små rackare! Det tycker jag att dom ska sluta med! Genom att publicera deras rackartyg så att folk ser vilka loppor dom är, önskar jag att dom blir avskräckta och slutar vara så nyfikna och misstänksamma.. Man kan ju alltid hoppas!

image35

Kommentarer
Postat av: Jämpa (storasyster)

Hola! Haha, hur ska jag kunna övertala mams och paps? Då måste vi ju ljuga en skvätt och d vet även du att jag suger på....men Johanna kan ju hahahahaha pratar i telefon med min busvän Hanna

2007-11-01 @ 22:45:29
URL: http://jennysjoll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0