Mad - Now with a touch of red.

  

Fan va sjuk jag har varit på sistone. Nu har jag varit sjuk sen i måndags, men jag åkte tillbax till Grängesberg på onsdagen! jag va tvungen, det va fan inte kul att sitta och ruttna i falun med världens förkylning! Njet.
Väl hemma i berget har jag tagit det soft och blivit frisk. I Torsdags kom även Johanna hen från Gälve, så jag och  jämpa åkte fram i Vrål-Åke till jvstn och hämtade henne. Sen på kvällen så va vi in till Hanna en sväng.
Ni kan aldrig gissa va som hände när vi skulle gå ut ur bilen utanför Hanna, Jo.. Jämpa skulle parkera, så jag och Johanna var på väg ut ur bilen när Jenny säger - lung och fint - "Är den där inne i bilen?" Och pekar på en MUS som sitter i framrutan! Ett vrål kommer ut ur systrarna Erikssons munnar och vi kastar oss ut ut bil-fan alla tre! USCH! Sen kom Mackan från ingenstans som nån jävla hjälte och började söka igenom bilen! Usch va vidrigt det va! Det va läskigt, må ni tro.. Vi är dock inte säkra på om mus-fan va inne i bilen eller utanför; MEN ÄNDÅ! brr..
Ja, väl inne vid Hanna så tittade på på "pippi på rymmen", lekte med Ebbsan och spelade Yatsy. Hanna vann första omgången och sen jag! :D *proud* Jag som aldrig vinner.. Det blev en jälva massa skratt och lek, sång och spanska? xD aa.. pinchito por favor! Sen kom Johan och Mackan hem och förstöde det roliga! ;/ to bad..

Idag, eller igår, i fredags - så åkte jag in till stan klockan 12:37 med 47:an, och mötte upp Ida på stationen. Då gick vi upp på stan och tog ut pengar och sen bar det iväg upp till Högbergets gymnasium! Där träffade vi Sofia, Bea, Ekki, Milli, Jessica, Sandra och Gisela! :) Det va mkt trevligt! Sen efter det lilla besöket gick vi ner på stan och träffade Mona - Idas Mamma! :D Hon beslöt sig för att bjuda oss på käk på kina! :D Wiii.. Snälla Mona!! Så då gick vi dit och åt, sen gick jag vidare till Hemköp och köpte Knallröd hårfärg! :) haha
Efter inköpet gick jag vidare hem till Hanna, där det tillagades någon sorts Tacogratäng! Så då blev det mer mat, fast mycket lite! Sen färgade Hanna håret på mej, eller bara utväxten :D Det vart fint faktiskt! :) Men under själva färgningen såg det en aning scary ut, typ like blod! xD
ja, efter det så skjutsade Johan hem mej och sen till kvarte! Där träffade jag en massa kända människor och oxå inte så kända. Jesper va där och spelade gura, det va trevligt iaf :) Och David och Henka torterade mej, men jag förlät dom! I don't know why...

Nu är jag hemma och har fruktansvärt ont i ryggen av att sitta vid den här datorn. I morgon ska jag till stan med Ida och träffa Bea! :) Det ska bli underbart najs..

Keep reading my blogg and you will get Mad.. *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0