Maddä - Don't make any sense *

* Det är kallt. jag behöver en bra överlevnadsteknink för detta vääder. Snart ska jag in till stan och leta på en jacka, det är ju alltid en början antar jag..

Maddä: Jag har tråkigt, va ska jag göra..?
Johanna: Skriv en dikt!

   

Here's the result:

Alla säger att jag är utav ett Freak, och jag får väl hålla med - jag är ju ingen gnällspik.
Alla säger att jag säger mycket konstigt, det bara slinter. Men ja, va ska man säga? - Det är snart vinter.
Alla klagar på att jag inte tror på gud, varför skulle jag? - Jag kommer med mitt eget bakgrundsljud..


Haha, ja jag vet.. It don't make any sense! Men det gör ingenting enligt mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0