Vecka 41

image15 

I torsdags kom årets första snö. Det va totalt underbart tyckte jag, men det va jag allt ensam om i skolan. Men sen när jag och Ida skulle GÅ hem till Brits, så ändrade jag mina glada tankar och dom blev riktigt onda om jag ska vara ärlig. Jag blev totalt dyngsur, och det hjälpte inte precis att jag hade brottom hem till tvättstugan! Jag kastade av mej dom blöta kläderna och hoppade ner i tvättstugan. När maskinerna va fyllda sprang jag upp till hemmet och lagade Hamburgare och mos! jag blir galet uppe i varv när jag har det stressigt. Men när maten va i magen och tvätten vikt och ren, kunde jag äntligen ta det lungt med en köpp kaffe och en bondkaka! :)
Fredag, idag: Ja, vi försov oss en aning i morse, Ida och Jag. Så up and jump, fixade oss, packade det sista och käkade pyttelite, sen va det bara att tralla upp till bussen. I skolan hände inte så speciellt mkt kan jag väl inte påstå. På Mediekunskapen tittade vi på film, (som vanligt.) Men jag tänkte att jag kunde rita lite och lyssna på Tv:n ist, men det va en mkt dålig idé! Varför då undrar ni, Jo! För att film-fan va en stumfilm! Crap..
Mediekommunikationen va lite roligare, vi ritade reklamblad och jag satt och garvade åt Manne! xD Han är väl för rolig.. Martin Litensnopp! xD Hahahahhhahah (Martin Litens är våran klassföreståndare Nr2)
Men Manne är bara ETT av alla puckon i våran klass må ni tro.. Det är Kalle, Sebb, Ivan och sist men inte minst MmmmmmmaX! Haha xD (Ännu ett av Mannes påhitt, jag vet..ni fattade inte)
Efter skolan drog Maddä och Ida med bussen till Borlänge och in på Kupolen. Hittade ett par skor det första jag gjorde, mkt bra! Sen kom Mamma, Jenny och Amanda med bilen och pengarna! ;P
Det enda jag hade med mej hem efter den shoppingdagen va 2 par skor! Nödvädigt, JapP! ;)

Nu sitter jag hemma, och har en lång, tråkig kväll framför mig. Ska inte göra ett skit ikväll tydligen.. Vi skulle egentligen in till stan ikväll, Ida och Jag. Men så blev inte fallet..  Det kanske dyker upp någonting lite senare om jag har tur! ;) ja..

Madeléne Hanna Eriksson - Fru hjärter dam ditt skratt är bara tårar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0