- in plugget:

Om 10 minuter har vi Mediekunskap, that totaly sucks! Sen ska vi ha Dram, det suger ännu mer liksom..
Idag ska jag och Ida titta på Sweeny Todd när vi kommer hem, och så blir det nog ett blogginlägg till kvällen! Annars har jag ingenting planerat för veckan.
Jo förrseten! Vi ska kanske till Bjurs på Torsdag, om Anton är frisk! Vi ska hem till honom och titta på kans kossor! xD Mycket trevligt ska det bli! :D

Jag ska göra en blogg till Jacket snart oxå, jag tycker om att läsa när mina nära och kära har gjort något festligt, och Jacket Jansson är en hyvens kamrat! ;) Jag måste bara ta hjälp av nån av mina systrar  för att få headern där den ska! Jag är inte så haj på det där än! Det kommer..

Nu börjar vi snart, så jag ska väl logga ut lite och så! ;)

C  u  ,  XOXO  Maaaad  ^  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0