brist på allt och ingenting?

torsdag. två lektioner i skolan, idrott och matte. På idrotten spelade jag och min idrottsälskande sambo badminton! Jag råkade slå så hårt att bollen gick sönder! :O wow..
På matten hade jag och Mathilda omprov, det gick väl så där! Jag lärde mej faktiskt skiten i går på tåget, jag blev så grymt förvånad! Annars har jag ätit lite nudlar, i brist på matlagningskunskaper. Och så har jag försökt i all panik att röra på mej lite. Jag tog mej en liten promenad runt stan och så, det va skönt faktiskt! :) Jag måste! jag gick in på affären och köpte lite godis till ida och Anna, själv köpte jag en låda kiwis! :P (y)

Igår va jag hem till Grängesberg en sväng. Jag ocg Johanna käkade fiskbullar och spelade alfapet, sen gick jag till kvarte. Men det va fan inte lätt att ta sej dit, det är ju för fan en decimeter snö i bärget! :S Omg! Men jag lyckades ta mej fram till kvarte, och tur va väl det! För där befann sej alla mina underbara vänner! Jag älskar dom så mkt gör jag..
Tog 21:08 tåget upp till Falun igen i snöovädret! sen fick jag stå och vänta på bussen till Morslund/Jacket i en halvtimme! Jag hade som tur va ett paraflax med mej! :D (y) Väl hemma i värmen hos min kära vän Jacket så tittade vi lite på 13 - viket är en sjukt kass film om blondiner och knark! Sen somnade vi.

Nu ska jag tvätta lite underkläder och tjocktröjor! Kul liv.. woho! Ida och Anna satt nyss inne i sovrummet och
spelade gura och sjöng så fint! Anna tyckte att hon, jag och ida skulle vara med i idol! :D Haha hon är så söt!  :)
Precis nu slog sej sambolicious ner här i soffan bredvid mej med en rykande kopp kaffe. Vi tittar på Deal or no deal, not my favourit show, men va ska man göra när man bara har 1:an, 2:an och 4:an! :/ Wejh..

Som sagt, tvätta! Klockan är snart sex, vilket betyder att jag måste sluta skriva nu,

C  u  , XOXO    Maaaaaad ^ <3

image77

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0