Durra dej smal!

Söndagen den 13:de

Johanna har radat upp Alfapet för 111 ggn, och jag tror att hon innom kort kommer tvinga mej till ett parti. Idag vaknade jag upp efter en natt på Jennys soffa. Vaknade av att johanna satt och smackade på en limpsmörgås på golvet och tittade på Körslaget.
Så det är ungefär va vi har roat oss med den senaste timmen.
Idag har jag absolut ingenting på schemat, förutom att kanske äta en toblerone om M&P har köpt en åt mä! :P Dom är på Rusta och rotar runt, mammas favvo-sysselsättning!
Johanna sitter och pratar med pappi i telefonen, och han berättade precis att han har köpt nån typ av vibratorgrej som man står på och blir smal! :O Let's do it tonight! Att bero på att gå ner i vikt, jag höll mej i en vecka sen kom helgen! ajajaj.. Jag ska börja om i morgon tänkte jag! Det är lättare att bli smal när man inte har nå pengar och ork att köpa godsaker! Jag gillar kiwis har jag dock kommit underfun´ mä! Så det ska börja köpa som fan i Falun! mums..

Nä nu börjar Johanna se fuskande ut, så det är bäst att vi börjar spela nu..


C u , Maaaad ^ <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0