Gbrg-snabbis!

Nu är jag hemma på en snabbvisit i Gbrg. Mathilda har tränat fotboll så jag kännde att jag lika gärna kunde hänga på hem en sväng och hälsa på familjen lite. :) Jockos va här och grejade och ska nu förmodligen flytta till Falun (y). Det gör han fullständigt rätt i tycker jag, Falun är allt en hyvveli-hyvens stad, och dessutom Dalarnas huvudstad! Så det så..

21.08 går tåget tillbax till Falun. Jag, Mathilda och Sofia ska sova i Jacket Janssons lägenhet och titta lite på film och så i kväll när vi kommer hem. :) Mysigt värre om ni frågar mej! :)
På fredag kommer jag hem igen och då ska jag och mina ljuva systrar ha en liten sällskapsspelskväll! Avis? I bet.. Det ska bli roligt, och jag kommer totalknäcka dom i sällskapsspel! Jag äger ju.. Dom suger! ^
Resten av helgen blir till att vila lite tror jag.. Jag känner inte för att härja. Det skulle vara trevligt att hälsa på någon om man inte sett på länge, det är alltid trevligt! Jessica kanske är pepp på filmkväll? Det ska jag allt fråga na! (y)

Nä, nu ska jag snart slå en pling till Jacket och höra om hon är redo för en tågtur! trevligt trevigt.. :)

C u , Maaaaad ^ <3

Kommentarer
Postat av: Johannaaa

Du har tydligen glömt who's the king at boardgames! Låt det inte hända igen :)

2008-04-03 @ 14:06:00
URL: http://johannaerixon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0