Håltimme är för nollor.

Nu sitter jag i skolan, håtimme. På högstadiet ville man ha håltimme, men nu suger det stenhårt. Vi har haft det i 2½ timme och det återstår ännu en halvtimme! Det är freaking unbelieveble.. Klockan 3 åker jag och flickorna hem till Grängesberg iaf.. Det ska bli fint det!
Ikväll har vi planerat att vi ska åka moppe till mathilda och grilla! :D:D Mys mys. Jag, Ida, Mathilda, Jessica och Maria blir det gäng som ska sitta och livsnjuta på gudmundberget. (y) Fett najs.

Jag orkar inte skriva mer, ni får ursäkta min dålig-het. Jag ber om förlåtelse.se

C u bitches!

Maaaaaaaaaaaad the one och only steker <3

Kommentarer
Postat av: Syster

Fel på klockan.se?

2008-04-25 @ 16:02:39
URL: http://johannaerixon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0