Helgens bravader

Fredag: Klockan åtta tittade jag och Jenny på Så ska det låta. Efter det så lagade jag och Johanna tacos och tvingade Jenny och Amanda att gå ut med hundarna efter maten. Efter vi hade ätit gick dom ut och Johanna diskade, Jag satt vid datorn - haha losers!
När Jenny och Amanda kom tillbax spelade vi Alfapet. Jenny vann, men jag kom 2:a! Hon vann bara för att jag hjälpte henne och hon fick 30 poäng, fan ta mej.. Jenny och Amanda lackade ur efter första omgången så jag och Johanna fick spela själva. Vi spelade Alfapet och Kina schack! Jag äääger på kina schack! (y)
Vi sluta väl spela klockan 3, då gick jag upp och satt vid datorn till halv 5 typ..

Lördag: Tråkigt hela dagen. Klockan 7 gick jag hem till ida och trodde att vi skulle få en trist och filmtittande kväll! Ack! När klockan va typ 8 hade vi smort ihop en lysande plan, hämtat mina grejer hemma och åkt till Ludvika för att träffa Bea. Vi tog en promenad till Marnäs och mötte bea, sen gick vi hem till Sandra och Basse och sjöng SingStar. Det va ganska trevligt i början men blev lite uttjatat.
När vi fick nog gick vi till McDonalds och käkade lite pommes och så. Sen gick vi hem till Bea och bakade den traditionella mitt-i-natten-kladdkakan. Efter vi hade smäll i oss kakan så tittade vi på Hitta Nemo (Great Movie). Men vi somnade alla tre efter mindre än halva filmen.

Söndag: Vaknade runt halv 9 av att bea väckte oss. :P Då gick vi typ upp och käkade lite frulle och gjorde oss i ordning. Sen dunkade vi lite musik och sen kom Mona och Lars och hämtade oss.
Nu sitter jag på mitt rum med datorn i famnen. Här har jag setat sen jag kom hem..

Nu ska jag titta lite på Berg flyttar in på datorn.. :P

C u , XOXO  Maaaaad ^ <3

image70

Kommentarer
Postat av: Johannaaa

Nice brows man!

2008-04-06 @ 23:16:48
URL: http://johannaerixon.blogg.se
Postat av: Jenny

Mäh! Johanna sa att hon vann och att jag kom tvåa! Jävla lier! I won...yay!

2008-04-07 @ 00:38:43
URL: http://jennyerixon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0