Mad <3 dumburken

Hemma i Grängesberg och i m&p's nya soffa! (y) Jenny ligger och halvsover bredvid mej och Amanda leker med Jojje på golvet. Ikväll ska jag bara vara hemma och spela spel med systrarna pucko, titta på tv och softa. Det är så lungt och skönt hemma ikväll eftersom M&P ska jobba.. Så vi är all alone! (y)
- Jag måste äga ut Johanna på Alfapet idag, wish me luck!

Idag har jag varit på Parkskolan och hälsat på en snabbis.. Va in i musiksalen och lyssnade på när mina grabbar sjöng med kören, jag fick sånna värmande känslor i den där salen. Jag saknar verkligen det där med kören, det är så jag kan gråta när jag tänker på det! Det va jätte kul att se att det va så mkt folk där.. Jag va ju en trogen körsångerska när jag gick på Park, det va det bästa jag visste! Och nu är det inte så nå mer.. :(
- Jag saknar Parkskolan, och fraförallt KÖREN!

Att bero på saknad, fy farao va jag saknar alla mina killkompisar! :O Tantan, Anders, Jesper, Niclas, Jesper, Martin, Johan, Tobbe, Philip, Nikola, Krisse och massa massa fler.. Det är helt totalt sjukt! Dom betyder så himla mkt!
I deras sällskap kan jag vekligen vara mej själv.. Dom är inte lika dömmande och bitchiga som tjejer, så är det med killar! Dom är bäst..
- Killar är 1000 ggr lättare att umgås med, än tjejer! 

Ikväll är det Talang2008 och efter det blir det Berg flyttar in! :O Wow! Men det är dock Så ska det låta samtidigt! :S Jag får väl kolla på ett av programen på datorn sen då! :P
Tv, tv, tv.. Jag älskar att titta på tv! :O Just för tillfället tittar jag på 100 höjdare! Jag älskar inte bara tv:n, utan jag bara älskar Philip och Fredrik oxå! Dom är fan roligaste i Sverige, ja! Det stämmer faktiskt.. Nu är dom ju i USA och gör 100 höjdare - Världens skönaste land. Det finns så mkt sjukt folk i världen, men jag tror nog att dom flesta bor i USA. Idioter hela bunten!
- Maddä älskar dumburken!

C u later, XOXO  Maad ^ <3

Kommentarer
Postat av: Johannaaa

Never talk shit about my heart again! :)

2008-04-05 @ 04:21:35
URL: http://johannaerixon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0