Maddä gör detta..

Idag har brudarna och jag varit till Borlänge en sväng! Vi va tillbax till "Crossroads" och brudarna köpte nya tungstavar. 90 spänn! :O oh my god, jag ärver gärna Jennys gamla tungstav! :D haha
Efter den snabba visiten så gick vi vidare till Kupolen! Jag och Ida va där ganska länge men Thilda och Fia drog hem till Falun ganska fort! Matpalatset är ett måste när man är på Kupolen, konstaterade jag och min kära sambo när vi satt där och käkade. Jag köpte ett par pants, en tisha och saltvatten! :P Mycket bra inköp som vanligt..

Nu har jag packat klart för helgens hemfärd till Grängesberg! Det blir bara mindre och mindre för varje gång jag packar, och det känns så bra! :P Men jag har ganska mycket grejer hemma oxå iof.. :P

Helgens planer ser typ ut som så:
Fredag - Hemmakväll med mina systrar med Tv-tittande och sällskaps spel och mat så klart! :O
Lördag - Kanske ska hem till Sofia och umgås med henne och brudarna!
Söndag - Vila vila vila och åka tillbax till Falun! :P

Ida och Anna sitter i soffan och tittar på nån Debatt på Tv:n! haha Det handlar typ om att man ska gå in på nån sida på nätet och bedömma sin doktor! :S Det har ju jag ganska bra erfarenhet av skulle man kunna säga! Haha Jag har ju varit vid fyra olika faktiskt.. Kanske ska gå in på den där sidan och göra svenska folket en tjänst, så att dom vet vilka puckon dom lägger sin hälsa i händerna på! (y)

Nä, nu ska jag borsta gaddarn och gå och sussa snart! Ska nog sjunga en lite god natt sång för Ida ikväll oxå, I know she likes it! ;) Hhahaa I know it..
Hoppas att det blir lika najs väder imorgon föressten, det är så jävla skönt när det är varmt, jag känner verkligen livsglädje av det fina vårvädret! :)

C u , XOXO     Maaaaaaaaaaaad ^ <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0