Shame on me.


     

Jag vet, jag har inte bloggat på länge, inte för att det inte har hänt någonting värt att skriva om, kanske just därför! Jag har gjort så pass mkt att jag inte har haft tid att skriva om det. Jag har mestadels varit ute, det har ju varit stekigt väder i typ 2 veckor! Helt sjukt varmt, sommar-varmt! Så det har hänt rätt mkt.
Jag orkar dock inte berätta om allt, jag har typ mest varit ute och tagit kort, med johanna bland annat! Jag har även tagit ut måkä!! :D:D Igår, när jag var i Grängesberg och hade ledig-dag! (y)

Idag har jag, Ida och Mathilda varit hemma vid Anton i Bjursås och hälsat på! Anledningen till det va väl bla att vi ville titta på tjurarna. Bjurs i sig är verkligen "på landet". Det va som att åka tillbax 200 år i tiden typ.. Som att leva med barnen i bullerbyn typ! helt sick! Jag lärde mej varför det är så mkt stohej om djuret bäver i bjurs! Bjur betyder tydligen bäver! :S Jaa.. konstigt det där! :P

Jag luktar fortfarande tjur om händerna. Jag tror att jag spyr! Fast jag har duschat och tvättat mej 3 ggr. Det är galet va illa dom luktade dom stackrarna. Inte så konstigt med tanke på att dom aldrig får tvätta sig. Det skulle behövas, och en riktig snytning i snoooooken skulle inte heller sitta fel!

Nu ska jag titta klart på medium, det är ganska bra..

C  u  ,  Maaaaaad  ^  <3


image91
Gangstah!


Kommentarer
Postat av: Syster

You touched the bullshits? Haha.. Juck.. Kommer du ikväll?

2008-04-25 @ 11:27:03
URL: http://johannaerixon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0