Sista april..

God morgon. Idag vaknade jag av att jojje hade hoppat upp i soffan och ville sova på mej .. Det gick ju inte för sig, då blir mamma jenny argsint. Ja, som sagt så sover jag på soffan hemma vid jenny och johanna. Igår åt vi pizza med Stefan som var här och pluggade. Jag tycker verkligen om min kusin, han är så söt :) <3

Ikväll vet jag inte så mkt om. Jag hatar egentligen valborg, det suger ganska hårt. Jag och Mathilda brukar kalla det Amatörernas afton, det är presis va det är det!
Men jag antar jag att måste go with the flow och följa med till ludvika iaf. Jag vill ju träffa Bea och  Ekki, favvisar! Ja, och sen träffa allt annat folk som jag aldrig träffar oxå! Det är ju en tjusning i sig det ju.
Sen är det ju där med skjuts, jag vill gärna hem och sova, men på valborg finns det nog inte en kotte som är nykter! Så jag får väl sova vid Bea om jag har tur! :)  
Jag SMS:ar med Ekki nu, hon tycker att vi ska grilla i kväll! :) Det tycker iaf jag låter som en ypperlig idé! ;) Så det är så planen ser ut nu iaf, men allting och ingenting kan hända!

C  u  ,  Maaad ^  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0