Smyginlägg onsdag.

Rörligbild, movie time alltså.. Jag och brudarna håller på att göra en musikvideo till Paolo Nutinis låt "New Shoes"! Det går väl så där måste jag säga, dom är ute och filmar lite och jag ska måla stjärnor i paint är det sagt! Men jag kom på att iMac datorerna som vi har i skolan kanske har paint, så det sket sej! :P 
Jag måste feting skynda mej, innan dom kommer tillbax och skäller på mej! :O 

Åker hem till Gränges idag! ;) <3 kvarte.se.. 

C  u  .  xoxo   Maaaad ^ <3

P.S Sweeney Todd va grymt bra, rekomenderas starkt! Men det va lite för löjligt orange blod! men annars var den apbra! D.S

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Svenska 12:40

Hej igen, nu har jag svenska och ska analysera min bok som heter Låt den rätte komma in.
Problemet är bara att jag inte har läst ut skiten och måste nu anstränga mej för att i smygleta lite information på internet och i boken (som jag inte har med mej, darn!) innan Böcklingen kommer på mina hyss! Men det är bara att se lite oskyldig och söt ut så blir hon inte så arg! ;) Hon hatar mej säkert.. Nee det kan inte vara möjligt! :O

Idag ska jag då hem till Grängesberg och hälsa på, Mathilda ska på fotbollsträning så jag tänkte gå till kvarte ett tag! :) jag vill bara umgås med alla mina vänner så ofta jag kan!

Nu slutar vi om typ 20 min, jag ska försöka skriva lite på analysen så jag kommer en liten bit på vägen iaf..

C  u  ,  XOXO  Maaad ^ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0