stek!

Jag har egentilgen inte tid med det här, jag och sambo ska snart till Mathilda och steka i det ljuva vädret med henne och Sofia. Det är soligt och det har det varit hela dagen. Det är ju så jävla ljuvligt! Sjukt.. STEK!
Idag hade vi Nationellt prov i engelska på morgonen, så vi hade inge sovis! :( Provet va ju iaf fett simpelt, så det va ju skönt! Vi skulle typ skriva om årstider eller minnen från nån årstid! Jag kan ju gissa på att nästan alla skrev om sommar, utom Jacket såklart! Hon ska väl inte vara som alla andra! ;) haha

Som sagt, jag ville bara uppdatera! Återkommer i morgon när jag kommit hem till Grängesberg!

C  u  , XOXO  Maaaaaaaad ^ <3

image82

Stek vidare Sverige, snaret kommer den svenska sommaren och där med reget! (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0