Talande tunga och snygg slips..

+ Igår va jag i skolan och drygade mej som fan. Mediekunskap, Mediekommunikation och svenska stog på schemat, det va rätt chill men ändå ganska lame liksom. Typ film på båda media lektionerna och Sebs högläsning i Idas bok på svenskan..
På lunchen va jag, Fisen och Kim ner på American Pizza Place och åt rullar, jag och kim åt varsin kycklingrulle - vilket va det mest smarriga jag någonsin stoppat i mej! :O Fia drog i sej en tacorulle på sitt egna lilla bisarra vis..
+ Vi tog fyra-tåget hem till Grängesberg, och jag hann inte mer än in innanför dörren hemma innan Johanna tvingade me mej på ett par parti Alfapet. Så från fem till typ sju spelade vi Alfapet som dårar, tills jag fick panik över opackade saker som jag skulle ha med mej till Jacket Jansson under kvällen.

+ Klockan halv åtta skjutsade Jenny och Johanna mej till Mathilda för en kvälls sing star och skratt. Och så blidde det kan jag lova. Under kvällens gång minskades soffans platser samtidigt som värmen och folksamlingen ökade. Tillslut va det jag, Ida, Mathilda, Jessica, Niklas, John, Jonathan och Anders som satt ihopklämda i vardagsrummet med sing star:et som spelades om och om igen i bakgrunden.
Ja, ni hörde rätt, Jonathan och Anders va där! Mina absoluta favoriter i min årsgrupp.. Jag och tantan räknade då ihop hur längesen det va jag träffade honom sist, 7 jävla månader! :O Har ni hört på fan! Det är helt sjukt fan, konstigt att jag har saknat killen eller? NEJ! jag älskar honom, jag är lugn i hans sällskap.
Vi pratade även om att vi skulle dra i hop ett gäng i sommar och åka och tält i Rättvik, som förra året typ! :P Fasst utan päron! Det skulle vara fett najs, Typ han, jag, Ida, Ragge, Denpha o.s.v KUL.SE skulle det vara! LÄTT..

+ Efter allt sjungande och när min röst blivit demolerad och hes till en förbannelse, och när vi kramat och pussat alla hejdå - så var det bara jag och Jacket kvar. Då la vi oss i soffan och tittade på SLIM SUSSIE. Jag hade ju lovat Jockos att jag skulle se den igen efter 4års hatande av filmen. Men den här gången tyckte jag nästan att det va lite klockren, mest för att Jocke har tjatat om det och fått mej att skratta åt hans Pölsa-fasoner! Men kanske åckså för att jag va typ 13 år när jag såg det sist, jag hade väl kanske inte samma humor som ung och dum kanske! :P haha
Trötta blev vi iaf, så vi tyckte att det va läggdags typ vid 2. Jag fick iaf den stora äran att sova i Mathildas systers underbara säng, det va najs!

Idag har jag än inte gjort ett skit, johanna sitter här framför mej och tjatar om Alfapet, det är beroendeframkallande! Så jag antar väl att vi ska spela typ nu snart. Jag har väl inget val...

"Fast jag försöker mig på att vara med och förstå
så är jag nå så jävla skitförbannat breve."

C  u  ,  XOXO  Maaad ^ <3

image79

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0