Undergång och tv..

Skoldagen idag har faktiskt sett ganska hyfsad ut. Det började med Matte, och jag fattade det jag gjorde :O (rekord!). Sen hade vi Engelska, då satt vi och sjöng lite för våran lärare :) Han blev inte så glad nej.. Efter det hade vi Idrott då jag och Ida va på koll vid skolsyster.. Eller det blidde ingen koll, men det är ju tanken som räknas! :P Vi slapp Idrotten iaf :) Efter det så hade vi Medieproduktion i en timme. Då åkte jag och flickorna i min grupp ner på stan och köpte ett par röda fina skor till våran musikvideo vi ska göra på rörligbild :) (y) Sen kom vi tillbax och tittade på en föreläsning. Det va en tjej från umeå som även hon hade gått media. Hon hade skrivit en bok och va därför här och tjålade lite om den och så.. Det handlade typ om miljön och hur jorden en dag kommer att bokstavligt talat gå under! Det va skit intressant, och jag kännde verkligen hur jag blev påverkad av det hon sa och ville förmedla. Hon va skit duktig på det hon gjorde och visste verkligen va hon pratade om! (y) Hon va bara 21, CREDS 2 HER!

I natt har jag sovit hemma vid Jacket Jansson, vilket jag även jag ska göra i natt! För i kväll är de det bästa programet på TV:n, Prison Break! :D:D Jag bara älskar det.. Det är även Andra Avenyn och Häxdansen ikväll ;) Mycket bra, mycket bra! Jag älskar som sagt Tv, men dessvärre inte reklam så mycket! Jag hatar den där jävla WILLY's reklamen när ungarna säljer kakor till klassresan! Hon pratar så jävla fult hon som ska köpa kakorna! USCH!  jaja..
Nu sitter jag hemma i lägenheten och vilar lite, jag lär höra med Ida om hon ska med hem till Jacket en sväng och så.. Vi ska ha så mysigt! ;) Blir till att dricka lite pepsi max i kväll oxå, det är faktiskt inge socker i det! Men då tänker ni så här: "Men det är ju sötningsmedel i Pepsi max!"
Då säger jag som så att sötningsmedel blir man inte tjock av! Bara mer sugen! What ever, det är ju sött iaf ! Jag och Jenny har minsan tagit tag i det här med smalheten. Det ska blir smalt till sommaren, och helst av allt till bröllopet i maj! Thank you veeery much! ;)

Nä, nu ska jag titta lite om jag måste ha med något till mathilda och så. Men hör av er vettja! ;)


C u , Maaaaad ^ <3


 

                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0