8,3 mil för en sovsäck

Sitter hemma vid Mamma och Pappa i GBRG. Idag har vi varit i skolan, vi va där typ i en timme och lite till. Det va bara information och massssa papper att hålla reda på, det är inte min starka sida måste jag säga. Vi fick en viss info om Torsdagen. Då ska vi - hela klassen - till bjurs och övernatta i Thores sommarstuga! >< Fan va trevligt. Det är därför jag sitter här, hemma i soffan på Kyrkbacken, för att hämta en sovsäck! Det är ju makalöst, jag och Ida har åkt 8,3 mil för en jävla sovsäck, jaja! Mamma ska laga mat till mej iaf (y) Alltid najs med mammas mat liksom! :)

Igår va vi hemma vid Jackie och Sofia nu mera! Japp, det stämmer! Mathilda och Sofia är nu Sambo's! Grattis ;> You'll like it, I promise! ;)

Jag och Ida har det bra i Falun, och eftersom vi har liite brist på kanaler på TV:n så blir det mkt film. Igår tittade vi på Just like heaven. Fy fan vilken briljant film, den är så jävla bra. och as sorglig! verkligen. usch! Jag grinade floder, det va hemskt. ojojoj.

Cu , Kiwiicake! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0