Cryptkeeper?

Nu skulle man kunna säga att jag fyller 17 barre! Klockan är över 12! Så..Grattis till mej! tack.. haha

Idag (eller igår?) kom ida hem till mej och åt grillat och laddade sin mobil :) Haha Vi åt även lite cheeseballs och Naturdiet-choklad! :S Chokladen såg - och luktade - helt okej! men ack, smackade bajamaja!
Sen åkte vi hem till Idas tomma hus, tomheten berodde på att Mona och Lars är i No-way! (Norge). Vi drack kaffe som vanliga människor till en början, men det spårade ur när Ida ville ha en håruppsättning. Det slutade med att både jag och hon såg ut som två clowner - i både hår, nylle och klädsel! - det va en syn för gudarna. Därför tog vi massa fina bilder. Ida överdrev så jävla mkt med mitt smink, så man blev nästan rädd! :/ :P Haha Ja, vi är barnsliga i varandras sällskap! Det är bara så.. Det råkar alltid gå en gnutta för långt. Det är sanslöst.
När jag åkte från Idas spökhus spöregnade det. Så jag svängde in hemma, och papi skjutsade där med mej till André, som kom hem från öland idag :> Vi tittade på tv och tjålade om allt och ingenting. Han är festlig.. :P

Nu ska jag sova. En natt närmare presenterna! Tur att jag inte är lika marigt ivrig som jag va när jag va en så där 12! Då hade jag vaknat typ sex imorgon bitti, och fått legat och vänta på att mamma och pappa ska vakna - typ 10! Jag va ivrig. och marig. Men nu är jag bara trött, och gammal! C u 2morrow!

Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiz - Kiwii ><

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0