dudududuuu Batman!

Sitter i skolan med Anton Plankton och Jackie J, vi ska ha Multimedia snart men alla har inte kommit än.
idag ska Jag, Johanna, Jackie, Jenny och Ida åka på roadtrip till Gävle, eller kanske Borlänge. Men om jag får bestämma så tar vi en repa till Gävle - Valbo köpcentrum! iiiih.  Inte för att jag har så speciellt mkt pengar, men det fixar sig! Jag kan kanske låna av nån om det krisar, vilket det kommer göra! För på valbo är det alltid billigt och as mkt grejer jag vill ha. Det blir en helt annan femma om vi åket till borläänge, där är det dyrt och mer för dom malliga med pengar.

I tisdags va vi - the gang - på bio! Jenny och Johanna bjöd mej och Ida och så! Vi tittade på The Dark Knight. Den va verkligen as bra, fast jag är lite mer av en Spiderman-kind of girl. Men det gick as bra! Batman fick duga, han har ju dock inga superkrafter med rätt nice utrustning om man säger så!

Nu börjar vi lektionen! C u later! Love Kiiwi! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0