GKO yo!

Ey tja! Sitter i GKO-salen och väntar på Thore. Vi ska då ha Graf snart, det är såå festligt måste jag säga. Vi lirar lite i Illustrator och så. As kul, verkligen. Idag går vi i skolan till 4, vi har alltså GKO i 2 timmar och 50 min, det är ju tortyr! Men tur att det är lite festligt och så då. Jenny och Johanna kommer och hämtar mej, Ida och Jackie klockan 4 så drar vi till Grängesberg. I helgen ska jag och Mathilda på gruvis i berget. Mkt trevligt. >< not. haha iiih. 

Nu är Thore här och det är dags att starta med en lååmg lektion, hoppas det blir lika loj som vanligt >< Känner inte för att arbeta stenhårt i flera timmar, det hörkar jag inte, nej nej. 

Nu gittar jag, Piiiiz OG's. Loove Kiiwi! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0