Grattis Mad, GBRG, Amo y famo!

Nu har jag fyllt 17 år. i Måndags närmare bestämmt! Jag fick bland annat en kamera och en lyckotomte! Don't ask..
Ida, Mathilda och André kom och firade mej på den stora dagen. Det blev massa tårta och bullar, och vi tittade på Föräldrafällan och The Hunting. Det va mkt trevligt. Jag och Mathilda hade ett behövligt prat på natten när Ida somnat och André åkt hem. Sen ringde Daniel och pratade. Det va oxå ganska behövligt, jag behövde skratta lite :)
Sen va det bara sova. Tack för presenterna och allt härj <3
Igår gjorde jag inte mkt alls på dagen. Men sen frammåt kvällen så gick jag till Vallen och tittade på fotboll, Gränges - Nyhammar! Gränges vann med 5-2 :> Grattis gubbar ;) Haha
Det va ganska festligt att sitta där med alla killar. Tobbe, Markus och Danne spelade trummor och sjöng lite. Dom sjöng födelsedagssång för mej :) tack grabbar <3

Idag är det Amandas och Farmors tur att fylla år. Amanda blir hela 14 år, jag har ett svagt minne av när jag blev fjorton! ><
Haha fhiint! Morfar och Britta va nyss här och käkade tårta. Tårta, tårta - och mer tårta! :/ iih.
Nu har jag inget mer att göra. va ska man göra? Åka till saxdalen och leka med Marre? Nee.. för lat för det.
Ja..

Imorgon ska jag, Jenny, Jonas och Stefan på tutbingo! (y) festligt va? Mkt..

C u , Kiwii <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0