Mad's back in chillville!

Vaknade av att mamma kom in och skrek imorse! Marie, Uffe och Alex kom och grattade mej och Amanda en aning i efterskott! Tack tack, så nu är jag tät. Fika till frulle sitter liksom aldrig fel om man säger så. Sen var det bara att packa det sista och kasta sig i bilen - på väg hem till Falun <3
Stannade på Dollar och köpte nödvändigheter och stuff. Stannade på Ica MAXI i borlänge och köpte strumpbyxor och en tröja för 30 spänn :O billit billit.. (y) jag älskar REA. jappsi..
Hemma i lägenheten kastade vi av alla grejer och drog till pizzerian och käkade, nyttigt! Sen shoppade vi mat för veckan, drog hit igen och sen lämnade mamma och pappa mej, äntligen.
Nu sitter jag bara här, i min nya tröja och mina lila tofflor på golvet. Det enda som jag kan titta på i burken är OS, OS och mera skit OS. Jag tror jag blir sinnessjuk. Snart kommer Ida med familj, då är friden slut >< Nej då, jag är glad att jag slipper vara ensam. Det är så trist. Ida hade köpt grejer, nån matta och nå.. Så det ska bli kul att se va bruden släpar hem! Mathilda och Ida har slagit ihop våra sängar, vilket inte blev så bra! Men det tyckte dom iaf. Jag tror jag måste flytta tillbax det som det va. Det är hemskt ugly..

Nä, nu vet jag inte va jag ska skriva mer så jag lägger av. I morgon blir det en lugn dag kan jag tro, chill. Jag antar att det blir en sån där festlig städdag, för det ser ut som ett bombnedslag här hemma. OMG..

Ja, C u later - Loooooooooooove Kiwii <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0