Sessan och Godishallon

jag hade så tråkigt igår. verkligen.. Så pappa skjutsade hem mej till Daniel istan. Eller, man kan ju inte säga att killen bor i stan, för det låg i skogen - seriöst! :P "Typ vid Lorensberga skola" my ass! :> haha Jaja.. Jag tog mej dit tillslut iaf, det blev en liten promenad och så! Vi tittade på Spiderwick! :o Det va bra, men inte så bra som jag hade förväntat mej! Men den va lite rolig oxå. "He'll get ya!" Festlig prick den där Daniel. Lilla prinsessan! :)
Makkan, Kim och Camilla kom och hämtade mej typ halv ett, och skjutsade hem mej till Kb!
Tack Daniel för en hyvens kväll, det va trevligt (A). U're the best! <3

Idag vet jag inte va jag ska göra! jag vill träffa Mathilda så jag tror att jag ska ringa den sötsaken om ett tag och höra om vi ska träffas en sväng! Annars luktar hela Kb nybakta bullar! Mamma bakar alltid dagen före en födelsedag! För.. jag fyller ju faktiskt år imorgon! :> Jag tycker fortfarande att det är lite små festligt att fylla år, men det är ju ingenting mot va man kännde när man va liten! gosh..
Om Marre läser detta kommer han bli crazzzzzzy! :) Martin och Jesper tycker väldigt mkt om mammas bullar! Och dom är seriöst inte ensamma om det. Mamma är en stjärna på både bakning och matlagning! Hon ska även göra chokladmuffins med marängsmörstopping och geléhallon! Mmmmmmmm! Det är så man bli galen!

Ja, nu ska jag dra! Har ingenting att göra men har även ingenting att skriva! Så det va ju lönlöst! C u babes,

God bless you - Kiwii ><

Kommentarer
Postat av: Marre

crazzzzzzy!

2008-08-10 @ 13:24:33
Postat av: Jes

2008-08-10 @ 16:46:43
Postat av: Jes

Your mother is cheeeeeef!

2008-08-10 @ 16:47:35
Postat av: Jämpa

Happy Birthday Biaaaatch!

2008-08-11 @ 01:53:52
URL: http://jennyerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0