No time 2 be a writer..

Back in town! Kom hem i lördags, det va verkligen as skönt att vara hemma igen! Planerna blev självfallet ändrade - som alltid, verkligen.. När vi kom till Rättvik så var för det första inte Dennis med, sen när vi kom fram så hade Ragge och Markus redan åkt hem. Så det blev en favorit i repris, Madeléne Ida och Jonathan! :)
Det blev mkt skratt och härj den här semestern kan jag lova, det blir lätt så när man är med Tantan :) Har är en festlig prick! Sofia och Sanna kom upp på fredagen oxå, och dom tog med sig regnet från Ludvika tror jag.. Det öste ner regn hela fredagen! Så dom åkte hem på natten och jag och ida kröp ner i ett blött tält klockan 11. Det sög.
På lördagen var det hemfärd. Så vi släpade alla grejer upp till marknaden där pappa var. Kastade in sakerna i pappas bil och drog ner på stan, en timme innan tåget gick. Så vi väntade och väntade. 14.55 kom tågen och det bar hem igen.
17.45 va jag hemma i grängesberg, med en lycka över att få gå på toa och ta en stekande dusch!
Sen åkte jag ner till mamma och käkade och så gick jag upp till André och hälsade på :) Mycket kärt återseende!
Men det va lite av ett "hejdå - vi ses om en vecka!" för på söndagen åkte han till ÖLAND! :/ Mitt paradis.. Jag ångrar starkt att jag inte följde med, men jag får väl skylla mig själv antar jag! :/
I söndags åkte jag hem till Mathilda och myste och tittade på Beck, Men vi blev så trötta att vi va tvugna att stänga av.
Vi vaknade typ klockan två dagen där på, då tittade vi klart på beck filmen och sen käkade vi glass m. choklad/kola sås till frulle! :)  Vi tittade även på en as bra skräck film, Från Andra Sidan - hette den. As läbbig..
På kvällskvisten, närmare bestämt halv 11, kom Martin hem till mej på besök :) Vi tittade på Sex and the city och the Faculty :) Han åkte hem typ 3 eller nått och då var det läggdags för länge sen!
Tisdag. Jag och Jenny va fram till Adria och käkade en varsin saftig pizza, jenny blev uppsvälld - förstoppad. Det va läskigt.. Haha!
Sen träffade jag Martin och Jesper en stund på kvällen och satt och tjålade med dom ett tag. Dom är ganska elaka när dom är tillsammans, iaf mot mej! Jag gillar inte att bli så mobbad..
Sex and the city väntade när jag kom hem. sen fick jag så tråkigt typ halv ett så jag ringde till min balettdansör Daniel :) Han satt och nynnade på nån balettlåt och fantiserade om sig själv i rosa trikåer i en nypolerad baskethall! >< 
He's so fannnnnnnnnnnni! <3
Han berättade massa roligheter så jag trodde jag skulle avlida! hahahaa han är en hyvens prick han oxå! Vi pratade även om att det är så sjukt att vi kan vara så bra kompisar, att det känns som om vi har kännt varanda hela livet, men så är det inte.. Det va inte speciellt länge sen vi pratade med varandra första gången! :P Det är helt wierd. Men roligt! Han är som sagt nån man verkligen kan både skratta och prata med! :) <3
Samtalet slutade ungefär klockan 4 imorse, alltså pratade vi i mer än 3 timmar i luren.. Mkt att säga! :) Haha.
Vi måste hitta på något skoj i helgen MrD, så är det bara..

Idag vaknade jag klockan 1, pigg? Nja.. upp och packa och städa! Idag åkte vi till Norrköping och kommer hem på fredag! Det ska bli kul att sova på hotell och gå på Kolmården, jag är fortfarande lite barnslig av mej, jag vet! Men jag har inte varit på Kolmården sen jag va liten! Det är dags igen..
Så vi åker om ca en timme från Grängesberg. Det blir nog bra.. Jag har mobilen med mej i alla väder, så ring och tjåla med mej när sopm helst.

Nu ska jag kolla så jag har allt med mej! C u , iiiiiiiiiih >< 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0