Antirasist? - 11.55 FALUN.

Nämen tja. Nu sitter jag i skolan, närmare bestämt i MUM-salen - just för att ha MUM MUM Multimedia! Boriiing. Men lite lurre och så.. Idag är det den 5/12 vilket betyder att det är 5 i 12 idag på stan. För er som inte vet va det innebär, så betyder 5 i 12 att man samlas nere på toget här i Falun och visar att man inte är Rasist. Att alla är lika mkt värda, vilken hudfärg man än har. Jag ska dit. 
Det brukar vara lite band som spelar och så, så jag kan tänka mej att det blir väldigt bra. Ivans bror ska spela med sitt band bl.a.. 

Nu ska jag jobba, som jag egentligen ska göra. ha det så bra så återkommer jag när jag kommer hem till Grängesberg ikväll! HOJ , Mad. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0