God Jul mina vänner! :)

God Jul! :D Nu är det officiellt Julafton 2008, det känns ju så där lagom trevligt.. Inte alls lika trevligt som det va när man va liten! Då gick man upp klockan åtta och gjorde så att dagen blev ännu längre. Missuppfatta mig inte nu, jag älskar Julen. Det är fan den bästa högtiden på året. (Fast nästa år så är min födelsedag större!) Men det är en sån sjuk hysteri över det hela nu för tiden. Julmat som ska lagas, bakning, julklappar till höger och vänster och ekonomin som verkligen inte räcker ända fram. Det va så mkt bättre när man va liten och kunde göra nått fint på syslöjden och det blev en jätte bra Julklapp. Det här året har verkligen varit värst. Jag har haft världens ångest över hela grejen, man vet ju aldrig va dom vill ha. Jesper är mitt stora problem i år, jag är fortfarande inte klar med honom! Och det är som sagt Julafton idag! Men killen får vänta om han vill ha en bra julklapp som är lite dyrare än 100kr, så är det bara.. Jag är hemskt ledsen!
Ja, som sagt, det här året va inte ett bra år - ekonomiskt sett. Jag har verkligen inga pengar, och den här månaden får vi tydligen bara halva studiebidraget oxå, tack.
Men nu ska jag sluta tala illa om Julen, det är ju faktiskt en av dom bästa högtiderna vi har. Det är verkligen stämning. Julmusik och doften av nykokt knäck, det blir inte bättre än så. När man ser röda glittrande kulor i granen och mamma har tändt levande ljus i hela lägenheten, man känner verkligen att det är mys! Jag älskar det.

Nu är jag typ klar med Sofias blogg oxå! Jag blev rätt nöjd måste jag säga, jag hoppas att hon blev det hon med bara :) Annars får jag väl göra om den.. Men ni kan väl gå in och titta om ni vill, SoofiaSjogren.blogg.se :)
Nu ska jag välkomna julen och sen ska jag sova, i tid! :D Wii..

God Jul allihop! Hoppas ni får det bra imorgon <3 Love Maaadnessss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0