Ludervika here I am..

Nu sitter jag i Ludvika hemma vid Fisen och ska snart ut och titta på alla tjusiga Sune-killar och Doris-flickor ;> Jesper och resten av ABB-grabbarna ska väl dit kan jag tro. Martin och Robiiin Hood iaf :) Men dom ska iaf vara Sune, men Jesper ska ju alltid vara lite annolunda och vara Doris. Det kan man ju faktiskt inte missa! :O Jesper är nog en vacker brud kan jag tänka mej :)
Imorgon ska jag och Fia upp halv sju för att åka till skolan igen, det kan ju gå som det vill, men vi ska dit iaf. Mamma trodde att vi skulle skolka men det ska vi verkligen inte, vi har redan en saftig frånvaro så det räcker. Eller jag vet ju inte hur det ligger till nu, men förut när mina sjukdommar kom ofta så va det en hel del. Sofia har väl inte heller varit perfekt. Men jag har faktiskt inte skolkat, som mamma tror..
Kvällen kommer nog bli helt okej kan jag tänka mej, det blir ju trotts allt va man gör det till!

Johanna har skrivit en mkt vacker dikt i skolan oxå. Jag tyckte den va jätte fin. Därför tänker jag nu trottsa Johannas vilja och publicera den här och nu! Men ha det så bra grabbar och brudar! jag skriver mer imorgon i skolan kanske! Om jag får tillfälle, men det tror jag. Jag har Multimedia! (y) Hoj Hoj (thai)   -   Maaaad *

Listen, little ladybug, spread your wings and fly

Untouched by our world you need to be, in an undefeated sky

Whistle, little ladybug, let your cry be frozen in time

One day, when the world stops bleeding, then again, you will be mine

Heartache, oh ladybug, the vibrating pulse you fly through

Ignore it, keep on flying, for those are not for you

Patience, oh ladybug, I assure you it's not the end

One day, when the world is healing, you may return, my friend

Av: Johanna Eriksson


Kommentarer
Postat av: Hanjoos

Fy.. slår på fingrarna

2008-12-03 @ 22:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0