Fri som en fågel!

Nämen tja! Sportlovet har börat med en riktig rivstart! Känns bra som fan att ha gjort så pass mkt redan!
Lovet började med att vi var hemma vi Fisen och hade det väldigt trevligt. Mathilda gittade tidigt dock, till silverhöjden av alla ställen liksom. Där hon hittade en medlem i hattklubben? :S Jaapp! Fick prata med honom i telefon och han sa något i stil med: - Sluta hatta om kring, och hatta dej hit i stället! Hatt-hatteli-hatte-fnatt-hatt!
Det är sant, det va så han sa! Hattig typ det där! ;D Haha
Lördagen spenderades i Nyhammar hemma vid Fias extremt gulliga mamma! :D Det va hennes födelsedag, så därför köpte jag och Ida med oss en blomma! Där bjöds det på fika och filmen "hjältar". Trötta blev vi och tuppade av inne på Sofias lillasysters rum. Stackarn.. Åkte hem och umgicks med Johanna och Jenny på deras s.k "Inflyttningsfest". Linda Borg, Stefan och Danne va oxå med. - Där bjöds det på trevligt underhållning i form av Stefan och Dannes sköna stämmor, Amandas SingStar va alltså poppis! ;D
Dom drog vidare till Grand och jag vidare till min säng.
När jag vaknade utvilad på söndagen så kopplade jag och Amanda in pappas ny-begangnade xBox! ;D Spiderman och Crash Bandicoot va spelen som gjorde kontrollerna stekheta! :D Så jäävla kul.. Morfar och Britta kom på besök så jag va tvungen att slita mej från Tv:n lite och fika! Sen blev det pizza och iväg till Mattis på Film-maraton! Madeléne, Ida, Sofia och Mathilda - Det ultimata Livsnjutargänget.
Vi tittade på 3½ film på söndagen och 1 idag. "Kill Bill 2", "Dragonfly", "Rose Red", halva "Gökboet" och idag tittade vi på "Don't say a word" :D Bara bra filmer, kanske för att det va jag som tod med mej alla, och att det va johannas filmer! ;) Vi va väl uppe till ca kvart över fyra, men det va bara jag som inte sov någonting alls..Dom är trötta små jävlar!
Idag har jag bara varit hemma och spelat Spiderman och tagit det lugnt.. Jag är så sliten!
Imorgon bitti ska jag till gymmet och bajka sönder. Det är sant. Om jag orkar upp vill säga.. Men det ska jag väl göra!

Jag är förtillfället uppe vid Jenny och softar.. Dom blir - som Amanda skulle ha sagt - Fett ägda!
C u , Maaad ^

image49

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0