Ingen matte?

sitter i skolan och hoppas på att våran kära mattelärare är sjuk idag med så vi slipper Matten.. idag har jag haft GKO och Svenska vilket har varit ganska trist x2. jag längtar bara till Lördag då jag får åka hem till grängesberg och titta på SAW4 med Johanna och Mamma. Min älskade mami ska laga tacopaj till mej, och det kan jag verkligen säga från hjärtat att det kommer bli det godaste jag ätit på hela veckan. Och då jämnför jag med matplatset och tacotallrik på American Pizza Place. Alltså kommer det bli ljuvligt! :D
idag ska kanske Anton och hans polare "Göte" följa med oss hem efter skolan och dricka kaffe! Annars ska jag nog tvätta och titta på SAW trilogin, för att få mej en riktig inblick i den filmens underbara värld! I can't wait..
Nu börjar Packet från Mp1b röra på flärret så det är väl bäst att jag också ger mej för idag. men snart, MKT snart kommer internet till lägenheten och det kommer fler inlägg från mej till min älskade bloggisch! Have a nice day freaks!

C u , Maaaad ^ <3

Kommentarer
Postat av: Jämpa

Först och främst så blir det fredag och dessutom ska fan jag vara me! Tror dock inte att mami kommer att gilla saw moahahaahaa

2008-02-14 @ 23:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0