Kick is the skit.

Sitter hemma vid Jämpa och beglar sönder.. Jag, Jenny, Johan och Ebba är det som befinner sig i denna lilla lägenhet. Jenny har varit barnis åt världens bästa Ebba idag, och vi har varit ute och åkt pulka! :) jag och Johanna har även idag varit ute i snöovädret och åkt spark. Det är hennes dagliga motion; Släpa runt på hennes lillasyster på en spark. Mkt trevligt, för mig iaf.. :) haha
Ikväll blir det väl inga större krävande aktiviteter antar jag. Jag och Johanna ska titta på film och käka chirre.. Sen är det väl dags att sova. Vi tittade på film igår oxå förresten, med Jenny. The upside of anger hette den. Det va faktiskt väldigt bra och det va ett väldigt chockerande slut, sånt gillar jag! Och Jenny med för den delen.. Undrar va det blir för spännande rulle ikväll då, en skräckis kanske? Ja kanske.. Johanna gillar skräck, hon är lite läskig.
Imorgon ska jag nog hem till Sofia Markström, det kommer bli ett kärt återseende kan jag lova. Det ska bli roligt att träffa den tjejen igen, det va ganska länge sen nu. Sen ska jag ju hem i morgon oxå. Om det går nå tåg i morgon vill säga.. Det kan ju hända att alla tåg är inställa p.g.a snöstormen, oh va tragiskt det skule vara då.. väldigt! Det skulle innebära att jag skulle bli ännu mer långledig den här helgen. Va ju faktiskt ledig igår ^ Det va najs.

Nä nu ska jag vila mig lite innan den krävande filmen. Mohahaha.. Funny Mad. Have a nice night. Hojj! <3 ^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0