Packet firar Jacket

Hejsan hoppsan i blårre-skorren! Igår va jag hemma vid Mathilda Jansson på födelsedags partaj! Det va bara för dom speciella, alltså: Jag, Ida, Fisen, Jessica och Maria! :) Och självfallet Jacket i egen hög person! En välkomsdrink va det första man blev serverad på det ljuva kalaset. Det blev en hel del tarre oxå, som smakade delikat med lite stark kyckling som Mama ala Jackét hade lagat i ordning! Det va en riktigt trevlig afton vi fick hemma vid Fröken Jansson den kvällen må ni tro, och vi kom inte i säng förns typ halv åtta i morse! :D Men det gick faktiskt fint!
Jessicas klocka ringde typ kl 10 i morse, då jag hade lyckats få 2½ timmes sömn, endast! Anledningen till att klockan ringde var för att som alltid hade Jessica något hon ska göra. Denna gång var den Massage och tårt-bakning till kusinen som fyller 7 bast! Väldigt viktigt!
Vi gick upp ca halv 11 då Jessicas mamma ringde för att försäkra sej om att flickebarnet va vaket, vilket vi blev om inte annat. Efter att Jessica hade tagit farväl och åkt sin väg, så gick jag och la mej igen i en timme, och klockan 12 vaknade resten av packet inklusive Jacket. Då gick vi ner och käkade resterande tacos som var kvar från gåragens middag. Det kicklade döds skönt i kistan kan jag lova, med lite tarre och perre så där på morgon kvisten.
Pappa Kurt kom och hämta mej och Ida typ runt 2, och sen dess har jag bara vilat efter gårdagens bravader. Har precis varit uppe vid Jenny och Johanna och krusat Johannas hår, eftersom hon ska på 12-års kalas! x] Haha.. Nädå, skämto sido.. Hon och Jäämpa ska på Grand, men ska nu förfesta vid Linda Borg. Vilket är en hyvens människa, man skrattar konstant i hennes tillvaro! :D 

- Idag ska jag titta på Melodifestivalen 2008, jag har hört att det ska vara på televitionen idag. Det är väl ett program man tittar på enbart för att man måste, som pappa skulle så fint uttryckt sej. Han påstår att man ska titta på sånt fast man kanske inte är intresserad. Som han tittar på Svenska Rally till exempel, för att man måste.  
Jag ska även titta på den grymt vackra filmen Titanic i kväll 21:30. jag kommer gråta ihjäl mej..
Lyd mitt råd och titta på det på kanal 3, 21:30 det är en hyvens rulle..

C ya! Mad-Ellen <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Don't bruise my daughter's name!

2008-02-10 @ 17:58:42
Postat av: Jenny

but we bruise easily

2008-02-11 @ 00:36:14
URL: http://jennyerixon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0