Va fan.

Idag har jag varit hemma vid Sofia och hälsat på :) Det va ett mkt kärt återseende tycker jag. Vi drack kaffe och tjålade om gamla och nya tider. Det va behövligt kände jag, jag vet ju ingenting om livet i grängesberg nu mera. Jag är ju faktiskt bara hemma på helgerna, det är fan en ny förändring varje gång jag kommer tillbax. till exempel så har dom smällt upp en fel jävla grej uten för konsum! Wierd..
- Jag är så matt, matt är jag! Det är precis va jag är. På allt vad karlar heter. Dom kan dra åt skogen! Och med det sagt fortsätter jag vara positiv.
Jag är så glad att jag jag har hittat Mathilda Jansson. Hon är en hyvens prick, mest kanke för att hon är så lik mej kanske :D hahah nej då. Men vi är väldigt lika på många sätt faktiskt, så hon förgyller mina dagar i falun. Sofia också för den delen! Men vi är inte så värst lika, men jag tycker ap mkt om henne med. Hon är ett riktigt lyckopiller den där Sofia! Man bara skrattar åt henne, så man nästan kissar i brallorna. Så sant som det är sagt.

Idag återvänder jag. Undra hur många gånger jag har skrivit det i min blogg? Det är nästan så jag skulle vilja räkna alla gånger. mm kanske ska bli ett project! Ja men till saken, jag ska iaf åka tillbax till Falun idag. men det ska bli skönt. Japp! Men jag ska göra nått kul nu. Ha, yeah right. Hej då! Maaad ^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0