Back on track!

Nu är jag tillbax i plugget med medicinen bokstavligt talat i bakfickan! Nu ska jag rocka mediaskolan ituggad bajs-piller! (ursäkta uttrycket). Morgonen har spenderats på ett grymt lungt tåg hit till Dalarnas huvudstad: Faluun! :) Jag gjorde stora framsteg i svenska boken som jag håller på att läsa, vilket är en grymt bra bok och jag fattar inte varrför man inte läser mer.. Eller, jo det gör jag! Det är lite tråkigt att anstränga sig så mkt! haha, men det va iaf en trevlig resa kan jag lova. Sen gick jag till ÖHG (östra hamngatan) och där slog jag mej ner på bussen till Lugnet!
------
uppdatering 14:24
En lektion kvar nu då, 2 och en halv timme lång så jag är hemma typ halv 6! :/ men drama är ju lite roligt iaf! :) Men nu börjar vi snart, Men vi höööres yo!

Love and war / maaad "

Kommentarer
Postat av: Hanjoos

Är det min bok? Händelser vid..? Den är iallafall bra. Poopilicious!'

Fiskbullar.pa.G.se!

2008-01-15 @ 18:52:13
Postat av: besvar

jaha du det är det! Den är göör bra vill jag lova!

2008-01-16 @ 08:26:06
Postat av: Jämpa

Hörru Bajsmannen!
(tänkte skriva bajskvinnan men det lät inte alls lika bra) Nu vill jag att ni skaffar routern innan jag ska övernatta, så att jag kan ta med my computer! Tack på förhand..puss puss

2008-01-16 @ 23:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0