Icke Godkänt?

Igår kom jag hem från Gävle. Har varit där med Jenny och Johanna hela helgen :) Vi har haft mkt trevligt; Mycket skratt, sång och härj! Tack för det, I truely love you <3 Det blev även en hel del shopping! Dagen fynd va fan mina shoes för 50 spänn, vilket varken jag eller Johanna trodde var mörligt! :) 
Så igår kom mamma och pappa och Amanda och Rocky och Jojje och hjälpte till att flytta hem Johanna till Jenny då da.. Känns fint att jag slapp åka hem till Grängesberg och hjälpa till att plocka ur släpvagnen som va freking överfull! ha! Rätt åt dom..

Nu är jag i skolan igen och har precis fått reda på att matte provet inte gick så jävla bra som jag trodde, IG.se Så det blir omprov inom kort! Men jag kan trösta mej med att jag inte va ensam om det. Så det blir nog bra!
Det är dock inte det enda som är piss och skit idag. Magvärken är tillbaka och jag mår apa. Jag vägrar att gå hem och missa skolfan! jag orkar inte. Jag ska fan orka vara här! Annars är jag fan vek!
idag blir det BREDBAND.se vill jag lova! Halv fem kommer instalations gubbarna och fixar i ordning! Thank god!
Jag tror jag avlider om dom inte kommer.. Hoppas (y)

Nästa helg ska jag och Ida kanske till Bea förhoppningsvis och jag kanske till och med får träffa mina gamla vänner igen, om jag har tur! Det hoppas vi oxå på.. (y) Det skulle vara trevligt att få umgås med lite folk som man känner långt nere i själen och som man vet hur dom funkar. Fan va nice. Typ som Niclas och gänget (a) jag saknar dom som fan, det är nära på obeskrivligt. och Jesper! Min ängel, han måste jag träffa om jag så får GÅ hem till honom. Men det är ju fan snart vår så då får Måkä snart komma ut och vädra sin blåa, lackade inredning! (omg mad)
japp! Snart så. Snart..

jag är kanske hungrig? kanske.. det skulle vara gott med mat, och idag ska jag käka min kycklingsoppa som jag och mamma köpte igår :) Mums!  Nä, nog med tjaffs om ingenting. See you soon, and jag will återkomma med more hoolabandoola om nada choklada.. 

Hoj! / Maaad ^ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0