Överlevnad.

Nu har jag pecis varit till Högskolan med ett papper till Jenny som är där och pluggar! Ha! fattar inte att hon går i skolan frivilligt.. Jenny bor nu hemma vi oss, mkt trevligt! Hon ska gå i plugget till klockan 9 i kväll, haha kul för henne! Själv slutar jag typ kvart över 3, men har sugit Matte prov idag som jag ABSOLUT inte fattar ett apbajs av. Najs! Hoppas det går vägen! 

Det är vår. Det är verkligen på väg iaf.. Solen skiner idag och snön smälter bort, och jag blir blöt om fötterna. Men det gör inte så mkt, bara det blir vår nu! För efter våren kommer sommaren, och sommaren 2008 ska bli så jävla bra. Varm, rolig och helt jävla underbar. Det blir säkert regn.

Nu ska jag snart ha Svenska som är fan tråkigast i världen. men jag överlever kanske! Det är lite kämpigt, men jag hänger med. Ny medicino btw, igen! :O ja jag vet.. Så nu käkar jag 2 olika piller och plus det vidriga slemmet. Mumma! I will survive..

Nä, work it work it. Ska tvätta idag oxå, och plugga till Mediekunskaps provet som äger rum imorgon, fredag. NAJS!
På fredag drar jag och Jämpa vidare till Fuck (gävle) för att softa. Haha! Nej du, det blir flytt för Hajoos, :D Och IKEA/Valbo köpcentrum! Happy as a hippo. 

C ya! Love / Maaaaaad ^

Jag är din TARM I TANTEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0