Take it slow, Joe!

Idag väckte mamma mej typ runt ett - halv två kanske - och berättade att det va "Kalle Blomkvist - Lever farlig" på tv:n. På grund av min trötthet så fattade jag inte direkt va hon sa, så jag fortsatte drömma konstiga drömmar i ca en halv timme, då kom jag på att jag ville se den! Så på med tv med en gång!
Eftersom jag som jag sov rätt länge så har jag inte hunnit med mer än två aktiviteter idag. Jag, Jenny, Johanna och Amanda va hem till fam. Renbro-Eriksson och hälsade på. Jag och Alexander lekte och dansade på nån dans-matta som han hade :) Alexander Renbro-Eriksson är fan det gulligaste 2-åring som existerar på denna planet! Få fan va han är gullig! När vi skulle åka hem så berättade han att jag va hans Maddä :) Cutekid.nu!
Den andra saken som jag har gjort idag är ganska vanlig, setat vid min dator! :D Och så har jag även tittat på det grymmt bra programet HEROES, det är freaking as bra! Och Jes den jävel har redan sett andra säsongen! Jag ska allt besöka honom nån dag tror jag :D Jag va ju där här om dagen och lekte med honom och Marre, vi tittade på Saw 2 & 3 :) Det va mkt trevligt..

Nu ska vänta på att CSI ska börja, sen blir det Law and Order x2 (y) Woohoo!

Keep in touch! / Maaaad ^ <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0