Beach 08 is over

Beach 08 är över. Äntligen för vissa? To bad för andra? lite halv taskigt, om man frågar mej! I fredags började festen vid Mathilda i sommarstugan. Där grillade vi först och käkade och så.. sen kom det bara mer och mer folk. Bland annat stefan och Mange och Micke.. När klockan va typ elva gick vi fram till viken :) Där försvann alla mina vänner och jag blev kvar med Massa andra vänner :) Det gick bra ändå, men det blev lite tjaffs och så..
Vi va hemma i stugan igen vid två. Då somnade alla (Jens, ida och Jackie) och jag satt ensam kvar. Sen vaknade Mathilda med ett ryck. Då gick hon och jag ut på bryggan med varsin loka och badade i månens sken. Den är så oskyldigt vacker. Vi badade i bara trosor, vilket va lite av ett misstag eftersom att Happy och Tim oxå ville bada nattbad!
ojojojojojoj! men det gick bra, vi gick och la oss typ halv fyra igen :) Tack Mathilda, det gjorde min kväll bra!
Vaknade av att karlarna väckte Jens. det är Idas födelsedag ;D Grattis saaaaaambo! <3<3
Jag, Mathilda, Jenny och Magnus åkte in till viken med Julia (deras båt^). Malliga som fan hoppade vi in i land och tittade när dom spelade vollyboll :) Sen gick vi en repa på beachen ;) Träffade André en sväng oxå :* det va trevligt, han va med Christian. Dom hade seriöst lika shorts på sig, OCH lika kallingar! geeks..:P Hahah
Efter beachen hann jag bara hem och byta och och sminka på mej lite, sen drog jag hem till födelsedagsbarnet och käkade grillspett ;D Det blev även efterrätt OCH tårta! :| Mätt.se vill jag lova..
Bea babe va med och käkade oxå, min lilla berka bus! ;D Hhaa Sen drog vi ner till kyrkviken - ojojojojoj! Det va mej en trevlig resa vill jag lova er! trevlig!
vi satt vid Mathilda en stund och tjålade, sen gick vi till viken igen :) Sanna fixade in mej och Ida i öltältet! tack tack! ;P Jag träffade Johnny och Anette <3 André hade åkte hem :/ Dom va besvikna på mej att jag inte skulle med till öland, förlåt!
Sen sjöng vi kareoke (y) Jag och Mathilda ääägde på Fredrik Åkare! :O Det va grymmt..
Klockan ett stängde dom ner disco och allt. Då var det bara att röra på flärret hem mot sommarsugan igen! Nakenbad va ett måste. Så jag, mathilda, ida och Berka hoppade i sjön - But naked! >< då kom tim och Happy igen! Livrädda!
haha, sen var det bara att gå och lägga sig!
Söndag. vaknade komplett dyngsur i svett! :P Varmt. Åkte från mathilda rätt tidigt, hem och böt om, ner till Jankviken och badade och hem igen! Nu sitter jag inne, jag tror att det börjar oska här oxå nu.. så jag ska slå av allt och sova. Idag är en deppig dag, jag känner det.. :/

Byebye, Love<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0