Rättvik imorn!

Choklad. Man blir finnig och flötig. Men aromen är så ljuv och silkeslen.
Jag har nyss ätit lite pasta och tomatsås. Jag va så hungrig och trött, men nu är jag mätt och lite piggare! Jag har rännt runt halva ludvika kummun och letat efter mitt 4manna tält, men det slutade med att jag fick åka till RUSTA med Mona och Ida och köpa mej ett nytt 2manna ist! (y) Det har varit en feting jobbig dag kan jag lova er. Jag har packat som en dåre oxå! verkligen.. Nu är det inte mkt kvar vill jag lova! Imorgon åkte vi till Rättvik! ;D Tantan och grabbarna är redan där, Jag, Ida och Dennis (:D) åker med tåget upp imorgon! (y) Fan va skoj vi ska ha! hahaha Jag kan knappt berga mej!
Pratade med tantan nyss, han hade det as kalas skoj! :) Det är ju bra att veta att det är röj där uppe så man inte åker till en trökig camping helt i onödan! :) Uppdatering i bloggen återkoommer på söndag antar jag! C u!

Nu ska jag packa det sista och ta mej en uppfriskande dusch! Call me on my cell! Love - Maad ^ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0