God kväll

God kväll. Idag gick jag upp i rimlig tid, faktiskt! Klockan ringde halv tio då jag samtidigt fick ett ivrigt sms av Jonathan Kuusela som skrev att vi ska till Rättvik vecka 31 - Han, jag, Ida, Dennis och Ragge! Jag är feting på vill jag lova. Fy fan va kul vi ska ha :D (y)
Halv 11 va jag påklädd och redo för dagens äventyr. 20 över 11 träffade jag ida för första gången på typ två veckor, två mkt tråkiga veckor! Jag kan inte vara utan min Sambo, not that long!
vi tjålade lite och busade lite ^ sen åkte vi fram på berget och käkade pommes ;) Det blev tråkigt det med efter ett tag, så då drog vi hem till Ida och åt Tyrkisk Peber glass! Jag ska ju inte egentligen, men jag va tvungen!
Vi ville åka båt med motor, så vi åkte till Jankviken - men märkte snart att det va vitvågor på sjön, så det gick tyvärr inte vägen. Så vi åkte till Råbroa och hälsade på Idas farmor :) Hon blev glad över att se oss, och bjöd på kaffe :) Tiden flög i väg och klockan va plötsligt 4, då åkte vi hem till var och en och käkade mat.
Halv sju va jag tillbaks i Råbroviken, men för att träffa André ;)
Även Hanna, Johan och Ebbsan kom och gästade familjen Ericsson en tisdagskväll som denna, dom käkade pizza - alla utom jag - som vanligt. ^
Sen blev det mest mys framför TV:n tills pappa kom och hämtade mej klockan 11.

Nu sitter jag och smuttar på en Loka Citron. Allt utom Cola. Det stog en oöppnad iskall coca cola på bordet vid André, jag ville bara dricka upp hela! Men jag drack inte en droppe, GOOD JOB MADDIE!
Så nu dricker jag bara Loka. Det är faktiskt mkt smarrigt, Jag älskar den nya Loka likes Asia med smak av grönt te och vit persika - så jäääävla smarrig! Rekomendation.se - Serri.

Nu ska jag titta på en film som går på 3:an inom kort. Blow heter den, med Johnny Depp :) (y)

Nattti , Maad ^ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0