solens varma strålar

Hej. Det har har nog varit sommarens tre varmaste och bästa dagar (tis, ons, tors) . I måndags va jag och Jacket in till stan och skulle käka lite lunch på China. Så tänkte vi att Fia kanske ville joina, då visade det sig att hon oxå skulle äta där med sanna! :D Så då åt vi tillsammans :) Efter maten gick vi en repa på stan, sen gick vi hem till Jossan Berglund och garvade och drack lite kaffe :)
Hemma i kyrkviken tittade jag och Jackie på Simpsons, SAW2 och Daredevil :) as kul, jag sussade vid Jackie.
Tisdag. Sofia kom till Grängesberg och badade med oss :) Det va rent chill hela dagen. Vi tog en repa med båten och tjålade lite och så.. Framåt natten tittade vi på tre filmer - Simpsons, SAW3 och Pet semitary 2. Den sistnämnda va fan den läbbigaste filmen jag nånsin sett! :O AS LÄBBIG! Vi gick och la oss fyra på morgonen :) Så trevlig dag <3
Onsdag. Ida och Jessica joinade. vi åkte banan efter båten och gjorde marängswish! Smarrigt värre. Det blev fett med najs asså! :)
Idag är det torsdag, och idag har det nog seriöst varit sommarens hetaste dag. Jenny väckte oss i morse och vi åkte ner till Jankviken och pressade! Sen åkte vi hem en sväng till KB, då gick jag tillbax till Janken. Det va svettigt vill jag lova!
Jag, Jenny och Linda åkte en sväng med båten, det va uppfriskande och så..
När solen inte stekte mer och jag inte orkade pressa mer åkte jag ner till Mathilda och lekte med henne och Ida :) Dom åkte lite banana sen gick vi en promenad, och tittade när dom byggde lite tält i kyrkviken! Imorgon äre ju Beach 08! (y)
Det va väl i princip veckans händelser, förutom att jag va och pratade med Martin nyss, det va trevligt :>

Nu ska jag sova, återkommer nån dag. C u , LOVE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0